FAQ – Pytania i odpowiedzi

1W jakich godzinach otwarty jest nasz sklep?

Nasz sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Kontaktować można się z nami poprzez wiadomości na naszych  social mediach: Facebook oraz Instagram oraz adres email milulu@milulu.pl . Staramy się odpowiadać również poza godzinami pracy - jesteśmy elastyczni 🙂

2Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od momentu złożenia zamówienia. Zazwyczaj staramy się wysłać przesyłkę jeszcze w dniu złożenia zamówienia, w niektórych sytuacjach zdarza się, że wysyłka następuje w dniu następnym.

3W jaki sposób można składać zamówienia?

Zamówienia w naszym sklepie można składać poprzez dodawanie wybranych produktów do koszyka (rekomendowana opcja) oraz w przypadku ewentualnych problemów ze złożeniem zamówienia możliwe jest składanie zamówień poprzez email bądź wiadomość prywatną w social mediach.

4Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?

Oczywiście, jest taka możliwość. Jednak w takiej sytuacji prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia. W przypadku chęci zrealizowania wysyłki zagranicznej zostaną naliczone dodatkowe opłaty zgodnie z cennikiem wysyłki międzynarodowej firmy kurierskiej.

5Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Oczywiście, istnieje możliwość zwrotu naszych produktów. Zasady zwrotów i reklamacji zostały szczegółowo opisane w zakładce Zwroty i Reklamacje na samym dole głównej strony.